вівторок, 12 червня 2018 р.

Експлуатація- Лідер



Оптимізація системи технічного обслуговування та ремонту повинна проходити шляхом:
о постійного корегування міжремонтних інтервалів
О постійного корегування часу перебування в ремонті або на то
е мінімізації сумарних витрат на утримування локомотивів
Отправить


Маневровий локомотив як правило обслуговується
• одним машиністом
О машиністом та двома помічниками
О машиністом та його помічником
Отправить


Норма пробігу локомотива, між нм видом технічного обслуговування або ремонту встановлена на поточний момент часу.
о наказом No093-ЦЗ
О наказом No096-ЦЗ
=
О наказом No098-ЦЗ
Отправить


Значний резерв економії електроенергії електрорухомим складом прихований у застосуванні:
Оуміле використання машиністом інерці агрегатів що обертаються.
• рекуперація енергії ЕРС під час руху на спусках
О реостатних випробуваннях EPC після ремонтів
Отправить


Плануванням роботи локомотивних бригад на майбутній місяць займається:
О машиніст - інструктор
• старший нарядник
О заступник начальника депо з експлуатації
Отправить


На поточний момент часу існує
технології автоматизованої обробки даних маршруту машиніста:
Отри
• дві
О чотири
Отправить


Тривалість (зміни) роботи локомотивних бригад що працюють на маневрах складає:
О 10 год
12 год
08 год
Отправить


Щотижнева норма виробітку годин локомотивною бригадою складає.
О 42 год
40 год
О 46 год
Отправить


Формуляр в якому зафіксовані результати перевірок посадовими особами якості роботи локомотивних бригад час від часу перевіряється:
О начальником депо
оінспектором технічного відділу
О заступником начальника депо з експлуатації
Отправить


При якому із способів організації роботи локомотивних бригад неможливо спрогнозувати відпочинок та вихідні дні.
О оперативному
• викликовому
О безвикликовому
Отправить


Режимна карта розробляється для ведення поїзда.
Одля перспективного графіка руху поїздів
• для діючого графіка руху поїздів
О для інтегрованого графіка руху поїздів
Отправить


Кодексом України про працю передбачене перепрацювання локомотивними бригадами встановленої місячної норми годин на:
О 36 год О 48 год
• 24 год
Отправить


Прикріплення локомотивних бригад до локомотивів відбувається за:
о розпорядженням начальника відділення залізниці
наказом начальника депо
Орозпорядженням заступника начальника депо по експлуатації
Отправить


АСУ Тє системою:
О персонального користування
о колективного користування
о індивідуального користування
Отправить


Будинки відпочинку локомотивних бригад повинні розташовуватися не ближче
_ м від залізничних колій:
0200
0 100
• 300
Отправить


Спарені вихідні дні протягом місяця надаються бригадам в депо.
• з короткими тяговими плечами
О за вимогою локомотивних бригад
О при значних перепрацюваннях встановленої норми годин бригадами
Отправить


Міжремонтний недопробіг локомотива на 10 % призводить до:
о збільшення витрат на планові ремонти
О скорочення міжремонтних пробігів
Озменшенення витрат на планові ремонти
Отправить


Міжремонтний перепробіг локомотива на 20 % призводить до збільшення витрат на усунення відмов на
О 30%
О 10%
о 50 %
Отправить


Фактична витрата електроенергії та палива в різних машиністів на тих самих ділянках різна, відхилення можуть бути як у більшу, так і у меншу сторону від установленої норми і можуть складати:
О до 15%
О до 5%
• до 10 %
Отправить


Режимна карта розробляється для ведення поїзда з:
Осередньою масою
О критичною масою
• уніфікованою масою
Отправить


Час, що витрачається на технічне обслуговування локомотивів є:
О продуктивним
О бюджетним
о непродуктивним
Отправить


Система що дозволяє забезпечити всі поїзда локомотивними бригадами при будь яких коливаннях перевезень.
О компромісна О договірна
• викликова
Отправить


Перехід локомотива із працездатного стану в непрацездатний визначається чисельністю :
О працюючих локомотивів
о інвентарного парку
О резервного парку
Отправить


Явочний штат локомотивних бригад складається в тому числі із бригад
Ощо знаходяться у відрядженні
Ощо знаходяться у відпустці
що знаходяться на домашньому відпочинку
Отправить


В режимній карті яка розробляється для діючого графіка руху поїздів повинна бути вказана швидкість руху поїзда з підв'язкою останньої до:
О вхідних світлофорів
О кілометрових знаків
Ороздільних пунктів
Отправить


TO-6 це:
О великооб'ємний ремонт
о поточний ремонт
ослужбовий ремонт
Отправить


Локомотиви, що виконують маневрову роботою обслуговуються
бригадами:
е прикріпленими
Озмінними
О турними
Отправить


Середня питома витрата електроенергії електровозом на 1 км пробігу вимірюється:
ОкВт годм
ОкВт XB км
О кВт год км
Отправить


Керівництво слюсарями при виконанні ТО-2 здійснюється:
остаршим майстром пункту Птол
О бригадою, що прибула з поїздки
обригадиром комплексної бригади
Отправить


Міжремонтний перепробіг локомотива на 20 % призводить до:
О збільшення наступного (чергового) міжремонтного пробігу
Озбільшення витрат на планові ремонти
зменшення витрат на планові ремонти
Отправить


Режим ведення поїзда може бути встановлений двома шляхами:
М дослідними поїздками із записом режимів водіння поїзда
В теоретично на основі тягових розрахунків
Шреостатними випробуваннями локомотива після ремонту
Шекспертними оцінками досвітчених машиністів
Отправить


Задача «Оперативного контролю дислокації локомотивних бригад» вирішується на рівні:
ОУкрзалізниці
о залізниці
О відділення залізниці
Отправить


Концепція модернізації ТРС, що знаходиться в експлуатації, повинна максимально наблизитись до концепцІЇ:
е побудови нового покоління локомотивів
Оздавання в оренду локомотивів заводом виробником
О комплектування TPC вузлами та агрегатами іноземного виробництва
Отправить


Подовження ділянки обслуговування в 2 рази приводить до збільшення маршрутної швидкості руху поїздів приблизно на
%:
08 – 10 %
5-6 %
О 12 – 14 %.
Отправить


Неодмінною умовою ощадливої витрати дизельного палива при тепловозній тязі під час руху є:
О рекуперація енергії тепловоза під час руху на спусках
Оуміле використання машиністом інерції агрегатів що обертаються
о реостатні випробування тепловоза після ремонтів
Отправить


Старший майстер призначається при цілодобовій роботі пункту технічного обслуговування та при огляді __ і більше локомотивів на добу.
250
060
070
Отправить


На цьому етапі розвитку локомотивного господарства ефективною буде:
Осистема утримування за технічним станом
О комбінована система утримування локомотивів
Опланово-попереджувальна система утримування
Отправить


Крім постійного штату локомотивних бригад в депо за потребою працює:
о акордний штат локомотивних бригад
• тимчасовий штат локомотивних бригад
Овідрядний штат локомотивних бригад
Отправить


Основним чисельним показником раціональності даного режиму ведення поїзда повинна бути питома витрата електричної енергії (дизельного палива) на вимірник перевізної роботи:
O1000000000 т км брутто
о 10000 т км брутто
O1000000 т км брутто
Отправить


При постановці розглянутої задачі прийнято що парк складається із локомотивів.
е однієї серії
О двох серій
Отрьох серій
Отправить

Немає коментарів:

Дописати коментар