середа, 6 червня 2018 р.

Лідер - Ремонт та експлуатація



Відновлення підшипників кочення виконується за рахунок
О наплавкою з послідуючою механічною обробкою
ліквідації мілких рисок, вм'ятин, слідів корозії шліфувальною шкуркою або пастою
Отправить


До переваг з'єднання деталей клейовими розчинами відносяться:
мі можна з'єднувати один з одним різні матеріали
О низька теплостійкість
відсутність внутрішніх напружень у клейовому шві
И можливість одержання вібростійких з'єднань
Отправить


В конструкції локомотивів найчастіше використовуються слідуючі способи стопоріння різьбових з'єднань:
Осклеювання рідким клейовим розчином
В дріт
M контр - гайки
И пружинні шайби
шплінти
Отправить


Вкажіть, який тип припоїв використовується при ремонті секцій радіаторів холодильника:
Отугоплавкі
Осередньоплавкі
легкоплавкі
Овисокоплавкі
Отправить


Вкажіть основні причини, які змушують відновлювати рухоме конусне з'єднання з вузькою притирочною фаскою тільки взаємним притиранням:
О необхідність застосування ручного притирання деталей для досягнення високої якості притирання
И висока точність виготовлення деталей
Мнезначне зношення деталей в процесі експлуатації
Мнеобхідність використання прецизійних верстатів, які є тільки на заводах-виробниках
Отправить


Товщина нарощуваного шару при електроерозійному нарощуванні залежить від
И кількості й потужності імпульсів струму
И властивостей матеріалу електрода
Oерозійної стійкості деталі
В окислюванням та азотизацію
Отправить


Вкажіть, який із трьох всплесків на екрані осцилографа при ультразвуковій дефектоскопії вказує на наявність тріщини в деталі:
Отретій
• другий
О перший
Отправить


До недоліків електродугового зварювання та наплавлення, як методу відновлення, варто віднести:
термічний вплив, що приводить до деформації та зміни розмірів деталей
Мстворення окислів в наплавленому металі, що приводить до зниження його міцності
Оможливість автоматизації процесу
Отправить


В ремонтній практиці використовують такі типи розмірів.
И допустимі
Огранично - допустимі
У номінальні
О фактично-технологічні
Отправить


Вкажіть два види пластичної деформації.
Мгаряча
Остатична
холодна
Одинамічна
Отправить


Вказати можливі методи відновлення зубчатих коліс:
о електродугова наплавка
Оплазмова металізація
• заміна на нові
Охромування, осталювання
Отправить


Вимір зазору «на масло» у зібраного підшипника ковзання виконують:
Околи є вільний доступ до підшипника
у крапках, які розташовані у зонах максимального зношення деталей
Оу крапках, які розташовані у зонах мінімального зношення деталей
Отправить


До переваг хромування варто віднести:
M можливість нарощування металу на поверхні деталі без порушення структури останньої
можливість відновлення деталей тільки з відносно невеликим зношенням
У хромування проходить при температурі не вище 70° C
е висока твердість хромового покриття
Отправить


Розміри, пошкодження й інші технічні характеристики деталі, при яких вона може бути знову використана на тепловозі й буде задовільно працювати протягом майбутнього міжремонтного періоду, називаються:
Ограничними
О номінальними
О припустимими
Отправить


Ремонтні остаточні розміри деталі, встановлені для певної категорії ремонту, називають
О номінальними
О припустимими
О категорійними
Огранічними
Отправить


Відновлення різьбових з'єднань виконується наступними методами:
M наплавкою з послідуючим нарізанням різьби під номінальний розмір
е постановка додаткової деталі
M перенарізання різьби під "категорійний розмір"
О нарізання різьби під "припустимий розмір"
Отправить


Вкажіть основну ознаку плазмової металізації.
• нанесення шару попередньо розплавленого металу струмом інертного газу
О нанесення шару металу безпосередньо електричною дугою
Отправить


Вкажіть, які методи відновлення доцільно використовувати при відновлені пресових з'єднань з нанесенням шару металу > 0,3мм.
И осталювання
е металізація
Мелектродугова наплавка
Охромування
Отправить


Об'єм ремонту це:
• перелік операцій по відновленню та заміни вузлів та агрегатів
о перелік операцій по огляду, регулюванню збірних одиниць
Отправить


Вкажіть, які два типи припов найчастіше використовуються при ремонті локомотивів:
У середньоплавкі (450... 1100° С)
Отугоплавкі (вище 1850° С)
D високоплавкі (1100. 1850° С)
е легкоплавкі (145. 450° С)
Отправить


Видалити кінець обірваної шпильки або гвинт з отвору можна:
N за допомогою зубчатої оправки
Ообстукуванням навкруги по гранях молотком з міді
Мприварювання гайки
М гвинтом з лівою різьбою
Отправить


При використанні гідравлічних та механічних пристроїв при розбиранні пресових з'єднань основним недоліком є:
О пошкодження робочих поверхонь
Овикористання тиску повітря або рідини
Отправить


Деталі тертя підлягають відновленню або заміні, коли зазор на масло» у підшипниках ковзання:
Оперевищує максимально припустимий для нових деталей на 25% і менше
о перевищує максимально припустимий для нових деталей на 75% і більше
О перевищує максимально припустимий для нових деталей на 50% і більше
о перевищує максимально припустимий для нових деталей на 25% і більше
Отправить


"Хід" буксового підшипника це:
Очастота обертів підшипника
Олегкість та рівномірність обертання підшипника
Отправить


Для можливості електроерозійного нарощування ерозійна стійкість деталі повинна бути:
О однакова з електродом
Онижче, ніж в електрода
о вище, ніж в електрода
Отправить


Вказати переваги визначення технічного стану деталей контактним інструментом
V достатньо висока точність
В залежність погрішностей від нестабільності температури деталі й приладу
Мотримання безпосередньої величини розміру
Отправить


При ремонті локомотивів використовують слідуючи полімерні матеріали:
е термопластмаси
О мастила
епоксидні смоли
Еклеї
Отправить


Вкажіть, які два способи електролітичного відновлення отримали найбільш широке розповсюдження в ремонтній практиці
Mхромування
Оміднення
е осталювання
О нікелювання
Отправить


Вкажіть три недоліки плазмової металізації.
И трудомісткість підготовчої операції
Мнедостатнє зчеплення нанесеного і основного металу
V значні втрати металу в процесі напилення
Швикористання металу під час напилення в вигляді порошку або дроту
Отправить


Нормальне зношення характеризується трьома показниками:
О корозією
зміною якості поверхні
е зміною розмірів
М зміною форми
Отправить


Деталь це:
С виріб виготовлений із одного по найменуванню та марки матеріалу з використанням складальних операцій
о виріб виготовлений із одного по найменуванню та марки матеріалу без використання складальних операцій
Отправить


Виконання функцій однотипними складальними одиницями й з'єднаннями
• не залежить від того, у яких складових частинах виробів вони перебувають
О залежить від того, у яких складових частинах виробів вони перебувають
Отправить


Складальні одиниці з підшипниками кочення відносяться до
О струмопровідної частини устаткування
о механічної частини устаткування
Отправить


При капітальному ремонті розміри окремих корінних і окремих шатунних шийок одного вала не повинні відрізнятися між собою більш ніж на:
• одну категорію
О дві категорії
Отри категорії
Отправить


Регулювання зачеплення зубів циліндричної зубчатої передачі ведуть
Восьовим зрушенням зубчатих коліс на валах
О переміщенням валів разом із зубчатими колесами
М зміною відстані між осями валів
|М підбором парних зубчатих коліс
Отправить


До характеристик пошкоджень нерухомих конічних з'єднань можна віднести:
е ослаблення в посадці
О втрата герметичності запірного конуса
Озношення при фретінг - корозії
Отправить


Технічний стан деталі, що відповідає вимогам заводу-виробника визначається наступним розміром.
Одопустимий
О номінальний
О категорійний
Отправить


Вкажіть, які методи відновлення доцільно використовувати при відновлені пресових з'єднань з нанесенням шару металу < 0,2мм.
Оручна електродугова наплавка
металізація
Mхромування
Отправить


Технологічні вкладиші застосовують:
Одля виявлення тріщин в корпусних деталях
Одля підвищення точності перевірки ступеня деформації корпусних деталей
якщо не вдається демонтувати колінчатий вал з дизеля
Отправить


Стабілізуючий відпуск виконують для:
Ошвидкого місцевого нагрівання опуклої частини шийки (або частини) вала
• підвищення стабільності холодного виправлення й несучої здатності деталі
=
О підготовки деталі до вібраційного накочування
Отправить

Немає коментарів:

Дописати коментар